محاسبه قیمت آسانسور جکی

خرید آسانسور جکی
برای ارزیابی قیمت آسانسور جکی، نوع کاربرد آن را باید در نظر بگیرید؛ نیاز خود را برای خرید آسانسور مشخص کنید و هزینه های جانبی نظیر هزینه نصب، تعمیرات یا نگهداری یا خدمات دیگر را نیز به قیمت کل اضافه کنید. قیمت آسانسور جکی در مدل های مختلف، متفاوت است. برخی از آسانسورها نیاز به موتورخانه برای نصب ندارند بنابراین تجهیزات آنها به حداقل می رسد و بنابراین انتخاب ارزان تری محسوب می شود. برخی از آسانسورها حالت کششی دارند که در این صورت، آنها بدون پمپاژ روغن هیدرولیک کار می کنند. 

اجزای تشکیل دهنده کابین آسانسور

کابین آسانسور لاکچری طرح سنگ
کابین، برای حفاظت جان افراد در زمان حادثه، دارای چهار چوب فولادی بسیار محکم است که دیگر اجزای تشکیل دهنده کابین بر روی آن قرار می گیرند. چهار چوب کابین، سبب می شود تا در حین بالا یا پایین رفتن، آسانسور استحکام بیشتری داشته باشد و علاوه بر آن، بتوان اجزای تشکیل دهنده را به آسودگی بر روی آن نصب نمود.

  • درب کابین، یکی دیگر از مهم ترین اجزای آسانسور محسوب می شود که بسیار پر کاربرد است. به عنوان مثال: اگر درب آسانسور سر موقع باز نشود، سبب بروز حوادث بسیار خطرناکی می شود. درب کابین آسانسور ها، دارای سه نوع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک است که اکثرا از جنس آلومینیوم هستند و دارای سنسور های مخصوصی هستند تا آسانسور ایمنی بیشتری داشته باشد.

مزایای آسانسور جکی چیست؟

 کارشناس استعلام قیمت آسانسور
استفاده از انواع آسانسور جکی در ساختمان های مختلف و مزایای زیادی دارد که در تمام جهان شناخته شده است. با نصب آسانسور جکی، حمل و نقل افراد و بار آسان تر می شود. البته این آسانسورها به افراد معلول هم این امکان را می دهد که به طبقات بالاتر یا پایین تر حرکت کنند. آسانسورهای هیدرولیکی و آسانسورهای کششی هر دو از نظر طراحی و قیمت، متنوع هستند. وقتی برای خرید آسانسور جکی به بازار مراجعه می کنید گزینه های مختلفی پیش روی شما وجود دارند که هرکدام ویژگی ها مزایا و معایبی را ارائه می دهند. آسانسورهای هیدرولیکی از طریق یک پیستون کار می کنند که به واسطه یک پمپ، روغن هیدرولیک را به قطعات مختلف می رسانند و به این ترتیب، جک آسانسور، کابین را به سمت بالا یا پایین حرکت می ‌دهد.

نکات مهم در طراحی کابین آسانسور

کارشناس ثبت درخواست های بازسازی کابین آسانسور
یکی از مهم ترین اصول طراحی کابین آسانسور، ابعاد و اندازه های آن است. مقررات طراحی آسانسور تجاری و طراحی آسانسور مسکونی متفاوت است. در هر دو صورت، اندازه کابین، طول و عرض و ارتفاع کابین به صورتی طراحی می‌ شود که حتی برای معلولین هم قابل دسترسی باشد. برای آسانسورهایی که مخصوص حمل تخت بیمارها در بیمارستان هستند باید ظرفیت افراد، اندازه تخت بیمارستان و یا حمل چند عدد ویلچیر حامل بیمار در نظر گرفته شود. به طور استاندارد، اندازه کابین آسانسور به صورت 100در90 سانت و 110 در 95 و 100 در 120 و...  تعریف شده است. ارتفاع استاندارد کابین معمولاً 220 سانت در مراجع تعریف شده است و ارتفاع با توجه به شرایط می تواند بیشتر شود؛ مگر آنکه شرایط خاصی وجود داشته باشد که در این صورت باید طراحی اختصاصی انجام شود.

روغن موتور آسانسور

روغن موتور آسانسور
روغن موتور آسانسور شامل ماده ای است که نقش روان کنندگی را برای قطعات متحرک موتور ایجاد می کند. این روغن ها دارای گریدهای متنوعی هستند و ترکیبات شیمیایی آنها بر اساس نوع عملکردی که دارند، متفاوت است. اکثر همه انواع روان کننده های موتور آسانسور، با بهترین کیفیت در دسترس هستند. شرکت های مختلفی در ایران و سایر کشورها، این روغن ها و روان کننده های صنعتی را تولید می کنند. ایده بدی نیست اگر اطلاعات بیشتری را درباره اجزای تشکیل دهنده روغن موتور آسانسور و نقش آنها برای این قطعات مهم به دست بیاوریم.