بازسازی کابین آسانسور

بازسازی کابین آسانسور و هزینه نوسازی کابین آسانسور 1402
ضرورت و چرایی و اهمیت بازسازی کابین آسانسور! آسانسورها به بخشی جدایی ناپذیر از جامعه مدرن تبدیل شده اند و حمل و نقل راحت و کارآمد را در ساختمان ها فراهم می کنند. کابین آسانسور، به عنوان فضای اولیه ای که مسافران در آن تردد می کنند، نقش مهمی در تضمین ایمنی و راحتی دارد؛ بنابراین نمی توان ضرورت و اهمیت بازسازی کابین آسانسور را نادیده گرفت.

قیمت آسانسور جکی چقدر است؟

کارشناس استعلام قیمت آسانسور
قیمت آسانسور جکی با توجه به تجهیزات و لوازمی که برای ساخت آن به کار می‌رود و با در نظر گرفتن ظرفیت حمل بار تعیین می ‌شود. آسانسورهای بزرگ تر، سنگین تر هستند و فضای بیشتری را برای حمل بار یا نفرات دارند. آسانسور جکی نوعی از آسانسورهای هیدرولیکی است که در ساختمان های مختلف آن ها را دیده اید.
این آسانسورها هم برای خانه های مسکونی هم برای مجتمع‌ های بزرگ و هم برای رستوران ها یا کارگاه ها استفاده می شوند. به طور کلی، آسانسور جکی هم به صورت کابین دار و هم بدون کابین ساخته می شود، بسیار ایمن است و بر اساس عملکرد موتور الکتریکی و پمپ هیدرولیکی کار می کند. کیفیت ساخت آسانسور در قیمت آسانسور جکی تاثیر دارد. برای ساخت کابین از ورق های فولادی مقاوم استفاده می‌شود، بنابراین قیمت این مصالح در قیمت محصول تاثیرگذار خواهد بود.

موتورهای آسانسور ایرانی

ایران، علاوه بر ارائه برندهای معتبر جهانی موتور آسانسور، موتورهای باکیفیت و متناسبی را با موفقیت تولید کرده است. این موتورها در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی، قیمت رقابتی دارند. از برندهای معتبر ایرانی می توان به موتور آسانسور بهران، Kopel IR10 و IR20، WSR، فرشباف و الکو اشاره کرد. برخی از موتورهای آسانسور ایرانی ممکن است دارای قطعات وارداتی خاصی باشند، اما مونتاژ آنها در داخل ایران انجام می شود. بیایید هر برند را به صورت جداگانه بررسی کنیم:

موتور آسانسور بهران
بهران، شرکت پیشگام و مبتکر ایرانی در صنعت آسانسور است که موتورهای مخصوص بازار ایران را طراحی و تولید انبوه می کند. یکی از ویژگی های بارز موتورهای بهران، حرکت نرم آنها بدون لرزش و ضربه می باشد. این ویژگی، منجر به کاهش صدای آسانسور می شود. موتورهای بهران باعث بهره وری انرژی شده و مصرف انرژی و برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.