چگونه کابین آسانسور مدرن را زیبا طراحی کنیم؟

خرید کابین آسانسور لاکچری
یک سری ویژگی هایی وجود دارد که بر اساس آن می توانید کابین آسانسور مدرن را زیباتر کنید. سبک طراحی آسانسور برای صاحب ساختمان بسیار اهمیت دارد. آسانسور زیباتر، فضای داخلی ساختمان را متمایز از قسمت های دیگر نشان می دهد. برای این کار به توصیه ها و نکات زیر توجه کنید:
  • کابین آسانسور مدرن می تواند از چوب، سنگ مرمر، شیشه یا جنس استنلس استیل ساخته شود. در هر صورت تمام این مصالح سبک مدرن را ایجاد می کنند. علت استفاده از این مصالح این است که آنها نمایی براق و امروزی را ایجاد می کنند.
  • برای زیباتر کردن داخل آسانسورهای مدرن، رنگ های پر رنگ تر یا رنگ های آرامش دهنده نظیر آبی روشن یا سفید یا طلایی را به کار ببرید. می توانید ترکیب رنگ های تیره و روشن را با هم ادغام کنید.  مثلاً آسانسور مدرن ترکیبی از آبی روشن، بنفش و سفید می تواند آرامش دهنده باشد. برای ترکیب کردن رنگ ها پیشنهاد می کنیم از طبیعت الهام بگیرید. رنگ ها و عناصر در طبیعت به شما نشان می دهند که کدام ترکیب، آرامش دهنده و ملایم تر است.
  • اگر قرار است ساخت کابین آسانسور مدرن را با استفاده از مصالح فلزی انجام دهید، بهتر است رنگ طلایی، نقره‌ای، برنزی، رنگ قرمز رزگلد یا رنگ نقره صیقلی را انتخاب کنید.
  • در کنار ایده های فوق، طرح های مینیمالیستی نیز همچنان برای آسانسورهای مدرن پرطرفدار است. آسانسورهای کلاسیک، جذابیت بی انتها دارند. برای طراحی آسانسور مدرن یا طرح های مینیمالیستی از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ هایی که داخل کابین آسانسور را پرنورتر و دلبازتر نشان می دهند.
  • آخرین نکته ای که می تواند کابین آسانسور مدرن شما را جذاب تر سازد. استفاده از چراغ های LED است. نصب چراغ های LED داخل کابین آسانسور، هم نور خوبی را ارائه می دهند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد